شیائومی می 11 اولترا با بدنه سرامیکی و نمایشگری در برآمدگی دوربین رونمایی شد

شیائومی می 11 اولترا با بدنه سرامیکی و نمایشگری در برآمدگی دوربین رونمایی شد

شیائومی می ۱۱ اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) که بارها در شایعه‌های مختلف ظاهر شده بود، سرانجام به‌صورت رسمی رونمایی شد. شیائومی تلاش کرده است تمامی قابلیت‌های رده‌بالا را درون دستگاهی واحد قرار دهد و آن را به رقیبی قدر برای بهترین‌های بازار تبدیل کند. سخت است بخواهیم از یک مشخصه‌ی خاص به‌عنوان اصلی‌ترین ویژگی می 11 اولترا یاد کنیم، زیرا با دستگاهی طرف هستیم که بهترین‌ها را در خود جای داده است. با همه‌ی این‌ها شاید برجسته‌ترین نکته درباره‌ی این دستگاه، دوربین پشتی باشد.

به‌نوشته‌ی GSMArena، شیائومی اعلام کرده است که می 11 اولترا را برخلاف می 10 اولترا در بازارهای جهانی هم عرضه می‌کند. البته ساکنان هند به‌جای می 11 اولترا به دستگاه دیگری با نام Mi 11i دسترسی پیدا می‌کنند که پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام دارد و نسخه‌ی ری‌برند‌شده‌ی ردمی K40 پرو پلاس محسوب می‌شود.

حسگر بزرگ ایزوسل GN2 سامسونگ که مدتی پیش رونمایی شد، در می 11 اولترا شیائومی حضور دارد. ایزوسل GN2 سامسونگ با ابعاد 1/1.12 اینچ بزرگ‌ترین حسگر تصویر در دنیای موبایل محسوب می‌شود و پیکسل‌هایی بسیار بزرگ دارد (۱٫۴ میکرومتر). این نخستین بار در چند سال اخیر است که می‌بینیم ابعاد پیکسل‌ها در حسگر دوربین گوشی‌های هوشمند تا این حد بزرگ می‌شود. حسگر ایزوسل GN2 از سیستم ترکیب پیکسل‌ها (هر چهار پیکسل مجاور) پشتیبانی می‌کند و ابعاد مؤثر پیکسل‌ها را به ۲٫۸ میکرومتر می‌رساند.

برگشت به بالا